Ma egy kicsit durci voltam mert csak délután jött fel Mammi, hát egy darabig föl se néztem rá....

hagytam hadd könyörögjön. De aztán mikor elővette a fini falatokat, hát nagy nehezen megbocsátottam neki. :-D

Hozott át egy lézer játékot Mammi, akkorát furkároztam, majdnem a plafonig felszaladtam a falon, mikor ott világított az a fényes köröcske. Nagyon élveztem, aztán pihenésképpen Mammi lefotózta a lukat a bundámban, mert mondta nagyon kiváncsiak vagytok rá, hát tessék itt van:

Sajnos nem túl jó a kép, de kissé ficánkoltam, úgyhogy csak egy kézzel tudott mammi fotózni, de azért láccik ugye? :-) Már szépen pelyhesedik.

Holnap sajna egyedül leszek szinte egész nap, mert nagynéném és mammi is tanfolyamon lesznek reggeltől, estig, szóval kb. 7 óra körül jönnek haza. Úgyhogy csak késő este nézzetek blogot, mert azért írunk ám.

Ja igen, ilyen képünk lesz nekünk is, a mammi lefotózta az övét, és mondta nekünk is vett egyet. Tök jól néz ki, majd kivisszük magunkkal.

Most egyenlőre sok puszit küldök, irjatok légyszi, majd mammi felolvassa nekem, nagyon várom mikor indulhatok, mammival megyek? vagy értem jöttök?

olyan izgalmas!

puszihegyek

Bercikétektől

Szerző: muttifrutti  2010.09.03. 18:25 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bercica.blog.hu/api/trackback/id/tr976341959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát a gazdik 2010.09.04. 16:12:51

Júúúj, hát annyira cuki a Berci! Csak ránézni elég :)))) Szépen elkezdett visszanőni a szőr, a kép szerint. Akkor nem is látszik már a rózsaszín kis bőre, meg a heg? Csúcs a Nagy-Magyarországos cucc is!!

Mammi 2010.09.10. 05:36:28

A heg még látszik, de már nem rózsaszin. Kis cuki igeeen.... :))
süti beállítások módosítása