Puszhegyek Gazdikák!

Hát ismét távol kerültem a ködös Albiontól, no meg Tőletek kisgazdáim.   Ezért  mostantól ha fennforgás van akkor dobok pár sort nektek, hogy tudjátok mi van velem, mert persze azt már tudjátok, hogy milyen nélkülem ugye? Jó rossz! :-))

Szóval az első nap csupa alvással telt, meg néha falatoztam is egy keveset, mert már megszántam Mammit annyira próbálkozott a jobbnál jobb falatokkal. De nem nagyon van étvágyam, remélem holnapra már sokkal jobb hangulatban leszek. Mammival voltam szinte egész nap, aztán jött nagynéném és mammi lelécelt, remélem jól fogunk aludni kettecskén. Majd holnap csinálnak rólam képet, sőt az igérték, hogy minden nap küldenek egyet nektek, hogy el ne felejtsetek, különösen így, hogy egy gyönyörű leukoplaszt nyakék van rajtam. Nem sokat piszkáltam, csak vakarni próbáltam...., de rögtön rám lett szólva, egyuttal meg is lettem simogatva.

Szóval jó éjszakát kisgazdáim,  remélem Ti is szerencsésen megérkeztetek,  szeretettel gondoltok rám, és nagyon hiányzom nektek.

Malackátok

 

 

Szerző: muttifrutti  2010.08.24. 21:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bercica.blog.hu/api/trackback/id/tr736342001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása