Puszmák Gazdikák!

Az alábbi kép csalóka, nehogy azt higgyétek, hogy van egy kis pocim... :)) bár látszik rajtam, hogy jól vagyok tartva.

Mamma nagyon jó hozzám, és ezért én is a kedvében járok, ma pl. az ölébe ültem legalább egy óra hosszat, addig simogatott amíg elaludtunk, és bizony nemtudom melyikünk horkolt, de arra ébredtünk. :-D :-D Nagyon szeretnék felugrani a szekrény tetejére, de sajna nem tudok, pedig mindent megpróbáltam, szeretek a magasban lenni. Mammi megigérte majd kitalál valamit, mert látta, hogy minden elkövetek a cél érdekében. Nagyon szeretnék már veletek lenni, bár jó itt is, mert nagynéném is kényeztet, csak sokat dolgozik. Mammi mindig mesél nekem az új lakásról, hogy majd lépcsőn fogok járkálni, és ahogy ismer, néhányszor biztos le fogok gurulni... :-)) meg lehetek majd a friss levegőn is a saját kis kertembe. Nagyon kiváncsi vagyok.

irjatok, és sokat gondoljatok rám

Malackátok

Szerző: muttifrutti  2010.09.02. 19:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bercica.blog.hu/api/trackback/id/tr956341963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása