Kisgazdáim! Tegnap kiszedték a varratomat, és nem is fájt nagyon, és most már boldog vagyok, hogy többet nem kell dokihoz mennem. Nagyon jókat játszottam megint mammával, és szeretek nagynéném ágyán heverészni, csodafinom az a kék pokróc, pont olyan, mint mammánál a vörös takaró, azt is nagyon szerettem.

Látjátok, hogy mosolygok? Hihihi...

Amúgy meg nagyon kiváncsi vagyok mit sikerült intéznetek ügyemben, feltétlen írjatok. Itt szakad az eső egész nap, tiszta Anglia....

Mammi kicsit összekócolta a bundámat, azt mondja legyek divatos fiú, hát ilyen lettem:

Szerintetek jó?

Nagyon nagyon szeretném már veletek lenni, sokat gondolok rátok, és sok sok puszi.....

Bercicsipetek

Szerző: muttifrutti  2010.08.31. 18:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bercica.blog.hu/api/trackback/id/tr726341967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása